khanekhodro

هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، مجمع متخصصین ایران و  انجمن شالیکاران در تولید برنج استان گیلان با صدور بیانیه‌هایی از دکتر محمدباقر نوبخت کاندیدای انتخابات مجلس در رشت و خمام اعلام حمایت کردند.

اعلام حمایت ۳ گروه صنفی و تخصصی از دکتر نوبخت در انتخابات مجلس 

 کلانشهر: در جریان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از چهره های مورد حمایت گروه های مختلف متخصص و صنفی دکتر محمدباقر نوبخت است. در ادامه متن اعلام حمایت سه گروه از این چهره ملی را می خوانید.

در بیانیه اعلام حمایت هیات مدیره انجمن داروسازان ایران از دکتر نوبخت آمده است: بدون شک حضور نمایندگان صالح و امین و عدالت خواه در مجلس شورای اسلامی میتواند منشأ تحولات موثر در کشور باشد . حضور جناب آقای دکتر محمد باقر نوبخت " در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی نشان خواهد داد که وجود دلسوزان آگاه و علاقمند به جامعه پزشکی در مجلس می تواند به انعکاس شایسته معضلات بزرگ این جامعه و مطالبه گری از مجریان بیانجامد. حمایت از این بزرگمرد شریف و دانشمند در انتخابات پیش رو حداقل کاری است که جامعه داروسازی

ایران می تواند به پاسداشت زحمات این استاد ارجمند انجام دهد .

از همکاران عزیز آن استان تقاضا داریم که تمام امکانات خود را برای کمک به انتخاب این نماینده مسئول و مورد وثوق جامعه پزشکی بکار بندند و هر داروخانه و شرکت و تولید و توزیع دارو در استان گیلان به مثابه یک ستاد انتخاباتی برای ایشان عمل نماید.

 

اعلام حمایت مجمع متخصصین ایران از دکتر نوبخت

همچنین مجمع متخصصین ایران با بیش از یکصد هزار عضو رسمی فعال اعلام کرد: پس از بررسی مولفه ها و شاخص های جدید حکمرانی حمایت خود را از دکتر نوبخت اعلام می کنیم


در بیانیه این مجمع خطاب به دکتر نوبخت آمده است: ما شما را واجد شرایط تخصصی، علمی و اصلح در نظام تدبیر ملی جهت نمایندگی مردم شریف رشت و خمام تشخیص داده ایم.

 

دکتر نوبخت در لیست ائتلافی انجمن شالیکاران در تولید برنج استان گیلان

همچنین نام دکتر محمد باقر نوبخت نماینده 4 دوره رشت در مجلس شورای اسلامی در لیست ائتلافی انجمن شالیکاران در تولید برنج استان گیلان هم آمده است.